понеделник, 21 февруари 2011 г.

Изненадка от DSDIVA

Преди повече от седмица получих по пощата своята изненадка от DSDIVA за играта Предай нататък. Деня ми се беше нещо скапал. С две думи ми бяха потънали гемиите. Имах разни грижи и притеснения, които дори и тогавашното февруарско слънце не успя да прогони. Обадиха ми се от кметството, че има за мен писъмце. Отидох да си го взема и като го отворих...усмивката грейна на лицето ми. В миг спрях да виждам света около себе си в сива гама. Всичко се облече с цветове. Тогава си казах: "Всъщност, колко малко му е нужно на човек за да се усмихне."



Благодаря, ти Самодивке за прекрасният дар!

2 коментара:

  1. Сега да се надявам да носиш обички, нали? :)))
    Много се радвам, че го получи, че с тези закъснения...ужас, направо!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ги харесах и бъди сигурна, че с удоволствие ще ги нося:)))

    Още веднъж, сърдечно ти благодаря!

    ОтговорИзтриване