петък, 28 януари 2011 г.

Предай нататък

      Включвам се в играта "Предай нататък", за която научих от блога на Ели - Elworld. Допадна ми идеята да заразявам с усмивка и добро настроение. Не е трудно! Нужно е само желание!

      Първите пет коментара ще донесат на своите автори подарък, който ще направя ръчно. За целта е нужно в рамките на тази година да оставите коментар под поста ми, а после на свой ред да публикувате играта в блога си и да дарите с ръчно изработен подарък някого.

Нека изпълним ежедневието си с усмивки и ведро настроение! Твой ред е! Предай нататък :)))

I - во място EL
II - ро място Bla
III - то място MAGIOSNIKA

п.п. Моля, свържете се с мен daniela_iordanova@mail.bg за да ви изпратя подаръче.
Усмихната и ползотворна седмица ви желая:)))

5 коментара:

  1. Може ли да се запиша при теб:))))

    ОтговорИзтриване
  2. Разбира се! За мен ще е истинско удоволствие да направя нещичко специално за теб:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Може ли и аз да се запиша, ако има още свободни места?
    А нещата, които правиш с хартията са очарователни.
    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  4. Magiosnika, радвам се, че се записа:)))Включвам те.

    ОтговорИзтриване