вторник, 2 април 2013 г.

Перспективен поглед напред

  През годините, рекламата е била "обличана" с най-разнообразни определения. Но в действителност тя е носител на информация, чиято основна дейност е изграждане на комуникативна връзка между клиент и продукт. Със своите информационни канали и набор от пройоми, тя успешно убеждава аудиторията в покупка на определен продукт или услуга.

Рекламата се е появила още в зората на търговските отношения. И тогава и сега устно разпространена "от ухо на ухо" суперлатива за стока, е гаранция за качествена реклама. Пренаситеният пазар направи клиентите взискателни. Рекламата е длъжна да се итегрира, като им предложи креативни и алтернативни възможности. Във времена на криза, тогава когато бюджета за реклама е свит, а масовата комуникация по един или друг начин изисква своя ресурс, трябва да се потърсят варианти за привличане на вниманието. Това може да стане например чрез някой от видовете динамични рекламни материали в комбинация с безплатни за потребителя предмети. Подходящи за целта са фирмено персонализираните рекламни и промоционални артикули, които ще зарадват всеки. И най-важното - безплатни за потребителя! А, кой не се радва на подаръци?! Безплатни и без повод?! Самата мисъл за подарък, ни кара да се чувстваме щастливи от проявеното към нас внимание. Именно поради тази причина те осигуряват бързо и сигурно разпространение на фирмената дейност бележещо скок в продажбите.

"Икуството да комбинираш, за да победиш, е действие на различните сили включени в него". Изхождайки от тази мисъл е необходимо да се случи следното: да привлечеш внимание, което да предизвика интерес,  за да събуди желание и доведе до действие.
автор: Kenga advertising

Няма коментари:

Публикуване на коментар