
Почти общоприето е възприятието, че рекламата трябва да поражда "приятни усещания от приятни (а може и не чак толкова приятни) неща". Дали има нещо по-хубаво от това, да съградиш нещо, което да предизвика усмивка у зрителя, като едновременно с това да изразиш уникалност и креативност по един забавен и неподръжаем начин?! Гледаме на смехът, като на нещо естествено и непринудено. Не си даваме сметка обаче, колко усилия са нужни да накараш някой да се усмихне, особено в днешното забързано и напрегнато ежедневие. Смехът е здраве. Той има способността да ни сближи, а не да ни отчужди. Смехът днес е форма на контактуване, за разлика от времето, в което е бил проява на агресия.
Хуморът е белег на харизматичната личност. Човек привличаща внимание, симпатия и уважение у околните. В последните десетилетия комичните реклами се завръщат, защото освен, че привлича интерес, улеснява и комуникацията между хората. Комуникацията е емоция, емоцията - смях.

Пожелаваме Ви приятни минути усмихнато четейки тези редове:-)))
Няма коментари:
Публикуване на коментар