сряда, 30 януари 2013 г.

Хуморески в рекламата

Хумористичното остроумие вплетено в рекламно послание е пройом отричан до края на миналия век. Към днешна дата обаче набира космическа скорост и всевъзрастови подръжници, защото се доказва като резултатен метод за привличане на вниманието….без чук и пирони.
Почти общоприето е възприятието, че рекламата трябва да поражда "приятни усещания от приятни (а може и не чак толкова приятни) неща". Дали има нещо по-хубаво от това, да съградиш нещо, което да предизвика усмивка у зрителя, като едновременно с това да изразиш уникалност и креативност по един забавен и неподръжаем начин?! Гледаме на смехът, като на нещо естествено и непринудено. Не си даваме сметка обаче, колко усилия са нужни да накараш някой да се усмихне, особено в днешното забързано и напрегнато ежедневие. Смехът е здраве. Той има способността да ни сближи, а не да ни отчужди. Смехът днес е форма на контактуване, за разлика от времето, в което е бил проява на агресия.

Хуморът е белег на харизматичната личност. Човек привличаща внимание, симпатия и уважение у околните. В последните десетилетия комичните реклами се завръщат, защото освен, че привлича интерес, улеснява и комуникацията между хората. Комуникацията е емоция, емоцията - смях.
Рекламата е контактен прийом, чиято цел е да информира, убеждава и напомня. Със своите фактологични аргументи и хумористичен привкус, тя атакува разум и емоция едновременно. По този начин бързо привлича вниманието, повдига настроението и създава положителна нагласа у потребителя.

Пожелаваме Ви приятни минути усмихнато четейки тези редове:-)))